Poročilo o dirki za VN Monaka
Moštvo Renault Sport Formula One je v dirki za VN Monaka spet z obema dirkačema osvojilo točke za svetovno prvenstvo. Nico Hülkenberg je od starta z enajstega mesta z odlično vožnjo do cilja napredoval na osmo mesto. Carlos Sainz je v cilj pripeljal na desetem mestu in s tem povečal skupno število osvojenih točk, s katerimi se je moštvo utrdilo na četrtem mestu v skupni razvrstitvi za svetovno prvenstvo konstruktorjev.
Hülkenberg je vozil s kreativno strategijo in z dolgo uporabo ultra mehkih pnevmatik pridobil nekaj mest. Pred edinim postankom je bil že na odličnem šestem mestu, v dirko pa se je vrnil znotraj deseterice in sveže pnevmatike izkoristil za napredovanje na osmo mesto in skozi cilj pripeljal manj kot pol sekunde za sedmouvrščenim.
Sainz je dirko začel z osmega mesta na pnevmatikah iz kvalifikacij in imel drugačno strategijo. Bil je zelo konkurenčen v prvem delu dirke, kasneje pa sta ga prehitela Max Hülkenberg in Verstappen, ki sta imela bolj sveže pnevmatike.
Moštvo Renault Sport Formula One ima v skupni razvrstitvi zdaj šest točk prednosti pred prvim zasledovalcem McLarenom.
- Hülkenberg je dirko začel z enajstega startnega mesta in izkoristil možnost proste izbire pnevmatik, ki jo imajo dirkači, ki se v kvalifikacijah niso uvrstili med prvih deset. Tako je dirko začel z ultra mehkimi pnevmatikami, ki jih je po zelo dolgem prvem delu in napredovanju za eno mesto po 50 krogih zamenjal s hiper mehkimi pnevmatikami.
- Sainz je dirko začel z osmega startnega mesta na hiper mehkih pnevmatikah (rožnata obroba), ki jih je uporabil v kvalifikacijah. V 16. krogu, ko je bil osmi, je zavil v boks po nov komplet ultra mehkih pnevmatik (vijolična obroba), s katerimi je pripeljal do cilja.
Nico Hülkenberg, št. 27, R.S. 18-02, 11. startno mesto, 8. mesto v dirki:
Danes se počutim dobro. Imel sem možnost izbrati drugačno strategijo kot Carlos in dobro se je obnesla. Dirka je pomenila spodoben napredek v primerjavi z ne prav uspešnim nastopom v kvalifikacijah. Menim, da je osmo mesto največ, kar smo lahko dosegli v danih okoliščinah. Prvi del dirke je bil zame zelo uspešen. Okrog polovice je bilo težko, saj so se pnevmatike močno zrnile, a so si potem opomogle in lahko sem odpeljal nekaj zelo hitrih krogov in dirko obrnil sebi v prid. Tako pač je v Monaku; lahko je povsem noro ali pa tako kot danes. Vsekakor smo priložnosti izkoristili v največji meri.
Carlos Sainz, št. 55, R.S. 18-03, 8. startno mesto, 10. mesto v dirki:
Zame je bila dirka težka. Kolesa smo zamenjali po 16 krogih, na kar sem moral z ultra mehkimi pnevmatikami prevoziti več kot 60 krogov, kar je bilo ob njihovem močnem zrnjenju daleč od idealnega. Prav veliko nisem mogel storiti; drugi dirkalniki z drugačnimi strategijami so bili enostavno precej hitrejši. Vse skupaj velja naslednji teden v miru preučiti in se bolje pripraviti na Montreal.
Cyril Abiteboul, generalni direktor Renault Sport Racing:
Ta konec tedna je bil nekakšna mešanica. V celoti je naš izkupiček dober, saj smo z obema dirkalnikoma osvojili točke in povečali svojo prednost na četrtem mestu v skupni razvrstitvi. Po drugi strani dirka, kakršna je bila tukaj, razkrije več naših pomanjkljivosti. Z dano strategijo je Carlos naredil vse, kar je bilo možno, a izkusil hujšo obrabo ultra mehkih pnevmatik od predvidene. Hvaležni mu moramo biti, da se je prilagodil interesu moštva in nam tako pripomogel k današnjemu skupnemu izkupičku. Nicove prve pnevmatike so si po težavah opomogle, zato smo lahko zanj načrtovano strategijo uspešno izpeljali do konca in je lahko osvojil osmo mesto. Kljub dejstvu, da je naš izkupiček tukaj veliko boljši kot lani, nismo bili tako konkurenčni kot v nedavnih dirkah, zato moramo še bolje spoznati delovanje pnevmatik in izpopolniti upravljanje z njimi. V danim okoliščinah je za nas skoraj boljši start z enajstega mesta in s prosto izbiro pnevmatik, kot start v prvi deseterici na pnevmatikah iz kvalifikacij. Očitno nekatera moštva pred nami to težavo obvladajo, torej ni nepremostljiva. Gremo naprej, v Montreal.
Izid VN Monaka, Monte Carlo – 78 krogov oziroma 260,286 km
Voznik | Država | Moštvo | Čas |
1. Daniel Ricciardo | Avs. | Red Bull Racing TAG Heuer | 1 h 42 m 54,807 s |
2. Sebastian Vettel | Nem. | Ferrari | + 7,336 s |
3. Lewis Hamilton | V.B. | Mercedes | + 17,013 s |
4. Kimi Räikkönen | Fin. | Ferrari | + 18,127 s |
5. Valtteri Bottas | Fin. | Mercedes | + 18,822 s |
6. Esteban Ocon | Fra. | Force India Mercedes | + 23,667 s |
7. Pierre Gasly | Fra. | Torro Rosso Honda | + 24,331 s |
8. Nico Hülkenberg | Nem. | Renault | + 24,839 s |
9. Max Verstappen | Niz. | Red Bull Racing TAG Heuer | + 25,317 s |
10. Carlos Sainz | Špa. | Renault | + 1 m 09,013 s |
Najhitrejši krog dirke: Max Verstappen (60.) 1 m 14,260 s, povprečna hitrost 161,772 km/h
Razvrstitev za svetovno prvenstvo dirkačev 2018
Voznik | Moštvo | Država | Točke |
1. Lewis Hamilton | 44 Velika Britanija | Mercedes | 110 |
2. Sebastian Vettel | 5 Nemčija | Ferrari | 96 |
3. Daniel Ricciardo | 3 Avstralija | Red Bull Racing TAG Heuer | 72 |
4. Valtteri Bottas | 77 Finska | Mercedes | 68 |
5. Kimi Räikkönen | 7 Finska | Ferrari | 60 |
6. Max Verstappen | 33 Nizozemska | Red Bull Racing TAG Heuer | 35 |
7. Fernando Alonso | 14 Španija | McLaren Renault | 32 |
8. Nico Hülkenberg | 27 Nemčija | Renault | 26 |
9. Carlos Sainz | 55 Španija | Renault | 20 |
10. Kevin Magnussen | 20 Danska | Haas Ferrari | 19 |
11. Pierre Gasly | 10 Francija | Torro Rosso Honda | 18 |
12. Sergio Perez | 11 Mehika | Force India Mercedes | 17 |
13. Esteban Ocon | 31 Francija | Force India Mercedes | 9 |
14. Charles Leclerc | 16 Monako | Sauber Ferrari | 9 |
15. Stoffel Vandoorne | 2 Belgija | McLaren Renault | 8 |
16. Lance Stroll | 18 Kanada | Williams Mercedes | 4 |
17. Marcus Ericsson | 9 Švedska | Sauber Ferrari | 2 |
18. Brendon Hartley | 28 Nova Zelandija | Torro Rosso Honda | 1 |
19. Romain Grosjean | 8 Francija | Haas Ferrari | 0 |
20. Sergej Sirotkin | 35 Brazilija | Williams Mercedes | 0 |
Razvrstitev za svetovno prvenstvo konstruktorjev 2018
Moštvo | Država | Točke |
1. Mercedes | Nemčija | 178 |
2. Ferrari | Italija | 156 |
3. Red Bull Racing TAG Heuer | Avstrija | 107 |
4. Renault | Francija | 46 |
5. McLaren Renault | Velika Britanija | 40 |
6. Force India Mercedes | Indija | 26 |
7. Scuderia Torro Rosso Honda | Italija | 19 |
8. Haas Ferrari | ZDA | 19 |
9. Sauber Ferrari | Švica | 11 |
10. Williams Mercedes | Velika Britanija | 4 |
Spored dirk za svetovno prvenstvo formule 1 v letu 2018
1. | 25. marec | VN Avstralije | Melbourne |
2. | 8. april | VN Bahrajna | Manama |
3. | 15. april | VN Kitajske | Šanghaj |
4. | 29. april | VN Azerbajdžana | Baku |
5. | 13. maj | VN Španije | Barcelona |
6. | 27. maj | VN Monaka | Monte Carlo |
7. | 10. junij | VN Kanade | Montreal |
8. | 24. junij | VN Francije | Le Castellet |
9. | 1. julij | VN Avstrije | Spielberg |
10. | 8. julij | VN Velike Britanije | Silverstone |
11. | 22. julij | VN Nemčije | Hockenheim |
12. | 29. julij | VN Madžarske | Budimpešta |
13. | 26. avgust | VN Belgije | Spa-Francorchamps |
14. | 2. september | VN Italije | Monza |
15. | 16. september | VN Singapurja | Singapur |
16. | 30. september | VN Rusije | Soči |
17. | 7. oktober | VN Japonske | Suzuka |
18. | 21. oktober | VN ZDA | Austin |
19. | 28. oktober | VN Mehike | Ciudad de Mexico |
20. | 11. november | VN Brazilije | Interlagos |
21. | 25. november | VN Abu Dabija | Jas Marina |